Často kladené dotazy

Často kladené otázky

FAQ

Snažíme se, aby váš nákup na Feedo.cz probíhal hladce a byl příjemnou zkušeností. Může se ale i tak stát, že narazíte na nejasnost. Proto jsme pro vás jasně a stručně zodpověděli nejčastější otázky, se kterými se na nás obracíte.

 

Obecně o Feedo.cz

Je Feedo.cz certifikovaný internetový obchod?

Ano, jsme! Jsme členy APEK (Asociace pro elektronickou komerci) a máme certifikaci v rámci této organizace. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením firem a podnikatelů v oboru elektronického obchodu. V současnosti má Asociace 327 členů. Cílem asociace je soustavně podporovat rozvoj elektronického obchodování v České republice. Mezi členy patří největší české internetové obchody, přední softwarové společnosti a finanční instituce. Zjistit více o APEK můžete ZDE:

Specializujete se na kojenecké potřeby, umíte o nich i poradit?

Ano! Zavítejte na náš blog, kde najdete tipy všeho druhu. Inspirujeme vás v kuchyni, při cvičení v těhotenství, pomůžeme vám zabavit vaše dítě. Prolistovat originální počteníčko můžete ZDE: Nově jsme pro vás spustili také speciální stránku, sloužící jako kompletní průvodce mateřstvím (jaknamateřstvi.cz), který ocení každá budoucí nebo stávající maminka PODÍVAT SE:

Jaké akční a zajímavé nabídky u vás můžu najít?​

V sekci „Akce a slevy“ najdete všechny aktuální nabídky. Hračky zdarma k nákupu, dárky, slevy, výhodné akce 1+1 nebo 2+1 zdarma, a tak dále. Cestu k báječným nabídkám a dárečkům jsme vám zkrátili až SEM:

Kde mohu najít relevantní recenze na váš e-shop?

Spoustu recenzí na Feedo.cz a zkušenosti s naším e-shopem najdete na Heurece. A my se k vaší recenzi rádi vyjádříme, bude-li něco v nepořádku, snažíme se vše vysvětlit či napravit. Zjistit, jak na tom Feedo.cz je, můžete ZDE:

Co byste měli vědět před nákupem na Feedo.cz

Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, na Feedo.cz můžete nakupovat i bez registrace.

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Feedo.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

Jak dobře zásobované je Feedo.cz? Kolik produktů máte skladem?

Jsme plně vybaveni a připraveni dodat vše, co si objednáte. Denně máme skladem přes 540 000 produktů. Nemusíte se tedy bát zbytečné časové prodlevy mezi objednáním a doručením. K naskladnění až po objednání dochází opravdu minimálně.

Mám v plánu objednat přesnídávky ve skleničkách a plastových kelímcích a také dětské kaše v papírové krabici. Všechno jsou to křehké věci, jak zajistíte aby se cestou nepoškodily?

Naši skladníci jsou pravidelně školení v balení zboží. Jejich úkolem je zabalit zásilku tak, aby k Vám dorazila bez sebemenšího poškození.

Jak reklamovat na Feedo.cz

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Pokud vám poškozené zboží přivezla společnost PPL, kontaktujte nás na e-mailu feedo@feedo.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti.  Zjistit více můžete v obchodních podmínkách ZDE:

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Reklamace na Feedo.cz je hračka! Celý postup v jednotlivých krocích najdete ZDE: