Reklamace

NA FEEDO.CZ
a kiido.cz

jsou reklamace hračka!


✿ Bez plýtvání času 
✿ Bez zbytečných poplatků navíc
✿ Nemusíte odcházet z domova
✿ Bez dlouhých front na poště
✿ Ušetříte čas i peníze

Jak vyreklamovat zboží?

Jak probíhá reklamace?

✿ Napište nám na e-mail: feedo@feedo.cz

✿ Uveďte co nejpodrobnější důvod reklamace.

✿ Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Urychlíte tak proces reklamace.

✿ Vaším problémem se bude intenzivně zabývat náš zákaznický servis.

✿ Zákaznický servis se s vámi dohodne na termínu vyzvednutí zásilky.

✿ Pošleme kurýra na vámi uvedenou adresu.

✿ Kurýr vám zašle SMS s informací o příjezdu a vyzvednutí zásilky.

✿ Kurýr doveze balík k nám.

✿ Posoudíme reklamaci, případně zašleme dodavateli na servisní posouzení nebo opravu.

✿ V případě, že je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží anebo peníze zpět na účet.

✿ Všechno je rychlé, jednoduché a hlavně ZDARMA!

Jak vrátit nechtěné zboží?

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené, nesmí být porušený hygienický obal produktu a zboží musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).


Formulář na odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.


Podmínky odstoupení od smlouvy najdete v obchodních podmínkach.

Ajax loader