Loading
Loading

Na FEEDO.CZ a KIIDO.CZ jsou reklamace hračka!

Jak reklamovat zboží?

Kontaktujte nás​ a vše vyřídíme za Vás.

Přejete si reklamovat zboží?
Prosíme vyplňte náš reklamační formulář

(u více produktů prosíme o vyplnění reklamačního formuláře pro každý z nich samostatně)

Co se bude dít po odeslání reklamačního formuláře?
Vaší reklamací se budeme intenzivně zabývat v oddělení péče o zákazníky a v případě, že jde o záležitost, kterou nemůžeme vyřídit obratem na místě, posuneme řešení reklamace dále na dodavatele/výrobce daného zboží (případně jejich autorizovaný servis).

O přijetí a způsobu vyřešení Vašeho požadavku Vás budeme informovat.

Pošleme kurýra zdarma!

Za předpokladu, že bude nutné zboží svézt, zkontaktuje Vás opět náš zákaznický servis a dohodnete se společně na termínu vyzvednutí zásilky. Kurýr balík vyzvedne na dohodnuté adrese a doveze k nám. Doprava je ZDARMA!

O přijetí vyzvednuté zásilky a zahájení reklamace Vás budeme opět informovat.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
O výsledku reklamačního řízení Vás budeme opět informovat

Jakým způsobem může být moje reklamace ukončena?
Reklamace může být ze zákona vyřízena několika způsoby, které se odvíjejí od charakteru vady, rozhodnutí dodavatele/výrobce, nároku dle zákona ale i Vašich preferencí. Na výběr je vždy jeden ze způsobů vyřízení reklamace: oprava, dodání nové věci, anebo sleva z kupní ceny. V případě neodstranitelných vad máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, což v praxi znamená, že se smlouva ruší a vrátíme Vám peníze zpět na účet.

Máte raději osobní kontakt a také poblíž některou z našich prodejen?

Pokud preferujete raději osobní setkání a máte poblíž některou z našich prodejen, postará se o Vás náš vyškolený personál, který s Vámi celou reklamaci sepíše.

Nechce se Vám čekat na kurýra a prodejnu máte daleko? Reklamaci nám můžete zaslat i sami.

Prosíme, zabalte reklamované zboží tak, aby se při přepravě nepoškodilo a do balíku vložte průvodní dopis s Vašimi kontaktními údaji včetně e-mailu.
V případě, že jste nevyplnili výše uvedený online reklamační formulář, prosíme také o uvedení čísla objednávky, názvu reklamovaného zboží a přesného popisu závady.

Zásilku prosíme zašlete na adresu: 

ags 92, s.r.o.,
Crossdock Brno – Joppa Logistics
Písečná 509/5
620 00 Brno
Česká republika

O přijetí zboží na centrální reklamační sklad a zahájení reklamace Vás budeme opět informovat.

Půjčíme Vám náhradní kočárek!

Reklamujete kočárek a nemáte doma náhradní? Využijte naši bonusovou službu zapůjčení kočárku po dobu vyřizování reklamace.

Tato služba je zatím dostupná pouze při osobním podání reklamace na naší Feedo prodejně Hostivice (https://www.feedo.cz/prodejny/)

Dostupnost volných kočárků si prosíme ověřte předem přímo na této prodejně na telefonním čísle +420 702 248 399

Potřebujete i tak s podáním reklamace poradit?
Kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky přes e-mail
feedo@feedo.cz anebo telefonicky +420 226 254 444 (Po–Pá: 8.30–16.00) a rádi Vám vše vysvětlíme.

Odstoupení od smlouvy

Přejete si zboží vrátit a odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od jeho doručení?

Jak postupovat?

Prosíme, zabalte zboží tak, aby se při přepravě nepoškodilo a do balíku vložte vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy.  

Zásilku prosíme zašlete na své náklady na adresu: 

ags 92, s.r.o.,
Crossdock Brno – Joppa Logistics
Písečná 509/5
620 00 Brno
Česká Republika

O přijetí zboží na sklad a vystavení dobropisu na vrácené zboží Vás budeme informovat.

Jaké zboží mohu vrátit?

Zboží je nutné vrátit kompletní včetně dokumentace, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzali.

Jsou-li se zbožím poskytovány dárky a dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vrácení dárků dobře možné, máme jako prodejce právo na peněžitou náhradu ve výši jejich obvyklé ceny.

Co naopak vrátit nelze?

Zboží, které bylo vyňato z hygienicky uzavřeného obalu není možné z hygienických důvodů vrátit. Jedná se například o dudlíky, šidítka, otevřené pleny, holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky a podobně. Nejčastěji se jedná o zboží, které je v zaletovaném obalu, aby se předešlo styku s nežádoucími okolními vlivy. 

Máte raději osobní kontakt a také poblíž některou z našich prodejen?

U zboží zakoupeného na našich stránkách (www.feedo.cz) lze odstoupení od smlouvy do 14 dní podat také osobně, a to na některé z našich Feedo prodejen (https://www.feedo.cz/prodejny/)

Se zbožím si prosím přineste fakturu jako doklad o nákupu na našich stránkách a případně i vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy.

Prosím vezměte na vědomí, že platba se nevyplácí v hotovosti na prodejně, ale jen na bankovní účet zákazníka (do 14 dnů od přijetí odstoupení od smlouvy).

Potřebujete s vrácením zboží poradit? Kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky přes e-mail feedo@feedo.cz anebo telefonicky +420 226 254 444 (Po–Pá: 8.30–16.00) a rádi Vám vše vysvětlíme.

Podmínky odstoupení od smlouvy najdete také v obchodních podmínkách

Ajax loader