Reklamace a vrácení zboží

Na FEEDO.CZ a KIIDO.CZ jsou reklamace hračka!

Jak reklamovat zboží?

Kontaktujte nás​ a vše vyřídíme za Vás.

Přejete si reklamovat zboží?
Prosíme vyplňte náš reklamační formulář

(u více produktů prosíme o vyplnění reklamačního formuláře pro každý z nich samostatně)

Co se bude dít po odeslání reklamačního formuláře?
Vaší reklamací se budeme intenzivně zabývat a v případě, že jde o záležitost, kterou nemůžeme vyřídit obratem na místě, posuneme řešení reklamace dále na dodavatele/výrobce daného zboží (případně jejich autorizovaný servis). O přijetí a způsobu vyřešení Vašeho požadavku Vás budeme informovat.


Potřebujete i tak s podáním reklamace poradit anebo se zeptat na stav online podané reklamace?
Kontaktujte přímo naše oddělení reklamací přes e-mail: servis@feedo.cz anebo telefonicky:
+420/226 288 171 (Po–Pá: 8.30–16.00) a rádi Vám vše vysvětlíme.

Pošleme kurýra zdarma!

Za předpokladu, že bude nutné zboží svézt, dohodneme se společně na termínu vyzvednutí zásilky. Doprava je ZDARMA!

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace? Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme opět informovat.
Jakým způsobem může být moje reklamace ukončena? Reklamace může být ze zákona vyřízena několika způsoby, které se odvíjejí od charakteru vady, rozhodnutí dodavatele/výrobce, nároku dle zákona ale i Vašich preferencí. Na výběr je vždy jeden ze způsobů vyřízení reklamace: oprava, dodání nové věci anebo sleva z kupní ceny. V případě neodstranitelných vad máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, což v praxi znamená, že se smlouva ruší a vrátíme Vám peníze zpět na účet.

Máte raději osobní kontakt a také poblíž některou z našich prodejen?

Pokud preferujete raději osobní setkání a máte poblíž některou z našich prodejen, postará se o Vás náš vyškolený personál, který s Vámi celou reklamaci sepíše.

Nechce se Vám čekat na kurýra a prodejnu máte daleko? Reklamaci nám můžete zaslat i sami.

Po vyplnění výše uvedeného online reklamačního formuláře prosíme zabalte reklamované zboží tak, aby se při přepravě nepoškodilo. Do balíku vložte průvodní dopis s Vašimi kontaktními údaji včetně e-mailu, identifikací čísla objednávky a čísla zaevidované reklamace.

Zásilku prosíme zašlete na adresu: 

ags 92, s.r.o.- reklamace
Crossdock Brno – Joppa Logistics
Písečná 509/5
620 00 Brno
Česká republika

O přijetí zboží na centrální reklamační sklad a zahájení reklamace Vás budeme opět informovat.

Půjčíme Vám náhradní kočárek!

Reklamujete kočárek a nemáte doma náhradní? Využijte naši bonusovou službu zapůjčení kočárku po dobu vyřizování reklamace.

Tato služba je zatím dostupná pouze při osobním podání reklamace na naší Feedo prodejně Hostivice (https://www.feedo.cz/prodejny/)

Dostupnost volných kočárků si prosíme ověřte předem přímo na této prodejně na telefonním čísle +420 702 248 399

Odstoupení od smlouvy

Přejete si zboží vrátit a odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od jeho doručení?

Jak postupovat?

Prosíme, zabalte zboží tak, aby se při přepravě nepoškodilo a do balíku vložte vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy.  

Zásilku prosíme zašlete na své náklady na adresu: 

ags 92, s.r.o.,
Crossdock Brno – Joppa Logistics
Písečná 509/5
620 00 Brno
Česká Republika

O přijetí zboží na sklad a vystavení dobropisu na vrácené zboží Vás budeme informovat.

Jaké zboží mohu vrátit?

Zboží je nutné vrátit kompletní včetně dokumentace, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzali.

Jsou-li se zbožím poskytovány dárky a dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vrácení dárků dobře možné, máme jako prodejce právo na peněžitou náhradu ve výši jejich obvyklé ceny.

Co naopak vrátit nelze?

Zboží, které bylo vyňato z hygienicky uzavřeného obalu není možné z hygienických důvodů vrátit. Jedná se například o dudlíky, šidítka, otevřené pleny, holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky a podobně. Nejčastěji se jedná o zboží, které je v zaletovaném obalu, aby se předešlo styku s nežádoucími okolními vlivy. 

Máte raději osobní kontakt a také poblíž některou z našich prodejen?

U zboží zakoupeného na našich stránkách (www.feedo.cz) lze odstoupení od smlouvy do 14 dní podat také osobně, a to na některé z našich Feedo prodejen (https://www.feedo.cz/prodejny/)

Se zbožím si prosím přineste fakturu jako doklad o nákupu na našich stránkách a případně i vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy.

Prosím vezměte na vědomí, že platba se nevyplácí v hotovosti na prodejně, ale jen na bankovní účet zákazníka (do 14 dnů od přijetí odstoupení od smlouvy).

Potřebujete s vrácením zboží poradit? Kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky přes e-mail feedo@feedo.cz anebo telefonicky +420 226 254 444 (Po–Pá: 8.30–16.00) a rádi Vám vše vysvětlíme.

Podmínky odstoupení od smlouvy najdete také v obchodních podmínkách