Často kladené otázky

Snažíme se, aby váš nákup na Feedo.cz probíhal hladce a byl příjemnou zkušeností. Může se ale i tak stát, že narazíte na nejasnost. Proto jsme pro vás jasně a stručně zodpověděli nejčastější otázky, se kterými se na nás obracíte.

Obecně o Feedo.cz

    

Je Feedo.cz certifikovaný internetový obchod?


Ano, jsme! Jsme členy APEK (Asociace pro elektronickou komerci) a máme certifikaci v rámci této organizace. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením firem a podnikatelů v oboru elektronického obchodu. V současnosti má Asociace 327 členů. Cílem asociace je soustavně podporovat rozvoj elektronického obchodování v České republice. Mezi členy patří největší české internetové obchody, přední softwarové společnosti a finanční instituce. Zjistit více o APEK můžete ZDE>>

    

Specializujete se na kojenecké potřeby, umíte o nich i poradit?


Ano! Zavítejte na náš blog, kde najdete tipy všeho druhu. Inspirujeme vás v kuchyni, při cvičení v těhotenství, pomůžeme Vám zabavit vaše dítě. Prolistovat originální počteníčko můžete ZDE>> 


Nově jsme pro vás spustili také speciální stránku, sloužící jako kompletní průvodce mateřstvím (jaknamateřstvi.cz), který ocení každá budoucí nebo stávající maminka PODÍVAT SE>>.

    

Jaké akční a zajímavé nabídky u vás můžu najít?


V sekci "Akce a slevy" najdete všechny aktuální nabídky. Hračky zdarma k nákupu, dárky, slevy, výhodné akce 1+1 nebo 2+1 zdarma, a tak dále. Cestu k báječným nabídkám a dárečkům jsme Vám zkrátili až SEM>>

    

Máte nějaký věrnostní program či klub?

Ano! Využijte náš Feedo klub. Za každou utracenou korunu získáte 1 Feedo bod. Body můžete vyměnit za dárek ihned, nebo je sbírat (stačí se ještě před dokončením objednávky zaregistrovat) a vybrat si tak v další objednávce hodnotnější dárek! Informujte se o Feedo klubu přímo TADY>> 

Navíc za nákup výrobků Pampers vám dáme i Premium body, za které dostanete další krásné dárky a výhody v Pampers Premium Programu. Více se dozvíte ZDE>>.

    

Věnujete se nějaké charitativní činnosti? Mohu se skrze vás zapojit i já?


Ano! Feedo.cz pomáhá nejen maminkám. Spolupracujeme s Nadací Terezy Maxové dětem. Přispívat zde můžete finanční částkou, zcela transparentně. Dalším způsobem, jak se zapojit do dobré věci přes Feedo.cz, je nakoupit jednoho z produktů Teri – Médi Hrdiny. Vyberte si z praktického sortimentu s roztomilým designem například medvídka Teri pro vaše děťátko, z něhož přispějete 105 Kč! Seznámit se s Méďou Teribear můžete ZDE>>

    

Kde mohu najít relevantní recenze na váš e-shop?


Spoustu recenzí na Feedo.cz a zkušenosti s naším e-shopem najdete na Heurece. A my se k vaší recenzi rádi vyjádříme, bude-li něco v nepořádku, snažíme se vše vysvětlit či napravit. Zjistit, jak na tom Feedo.cz je, můžete ZDE>> 

    

Jak velký tým lidí vede Feedo.cz?


Feedo tým je v současné době tvořen cca 160 lidmi. Všechny Feeďácké obličeje si můžete prohlédnout v sekci Feedo tým.

Co byste měli vědět před nákupem na Feedo.cz

    

Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, na Feedo.cz můžete nakupovat i bez registrace.

    

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Feedo.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

    

Na Feedo.cz jsem nenašla výrobek, který však patří do dětské výživy. Je možné jej u vás sehnat?

Napište nám na tip@feedo.cz o jaký produkt se jedná a my se jej pro vás pokusíme sehnat.

    

Jak dobře zásobované je Feedo.cz? Kolik produktů máte skladem?


Jsme plně vybaveni a připraveni dodat vše, co si objednáte. Denně máme skladem přes 540 000 produktů. Nemusíte se tedy bát zbytečné časové prodlevy mezi objednáním a doručením. K naskladnění až po objednání dochází opravdu minimálně.

    

Objednal jsem zboží, které není skladem. Jak postupujete v takovém případě?

Vámi objednané zboží se budeme snažit zajistit z jiných skladů a budeme usilovat o co nejrychlejší doručení.

    

Sháním oblečení, hračky, obuv a jiné potřeby pro děti z druhé ruky. Najdu tento sortiment i na Feedo.cz?


Ano! Navštivte náš Kiido.cz bazárek. Vyberte si pro vás to pravé: oblečení, hračky, obuv, kojenecké potřeby, těhotenská móda a mnoho dalšího.

Skočit do Kiido.cz bazárku mezi ramínka můžete přímo TADY>>

    

Mám v plánu objednat přesnídávky ve skleničkách a plastových kelímcích a také dětské kaše v papírové krabici. Všechno jsou to křehké věci, jak zajistíte aby se cestou nepoškodily?

Naši skladníci jsou pravidelně školení v balení zboží. Jejich úkolem je zabalit zásilku tak, aby k Vám dorazila bez sebemenšího poškození. Na celý proces balení vaší zásilky se můžete podívat ZDE>>

    

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, osobní odběr přímo u nás ve skladu možný není, ale nabízíme možnost vyzvednutí vaší zásilky na jednom z mnoha „výdejních míst“ Geis Point po celé České republice, určitě najdete nějaké v blízkosti vašeho bydliště. Více se dočtete ZDE>>

Jak reklamovat na Feedo.cz

    

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Pokud Vám poškozené zboží přivezla společnost Geis nebo DPD, kontaktujte nás na e-mailu feedo@feedo.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti. Přebíráte-li však poškozenou zásilku od České pošty, za její poškození neručíme. Zjistit více můžete v obchodních podmínkách ZDE>>

    

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Reklamace na Feedo.cz je hračka! Celý postup v jednotlivých krocích najdete ZDE>>


Ajax loader